onsdag 4. oktober 2017

Alltid sommer i mitt hode

Jeg har laget to nye notatbøker i en ny teknikk jeg har tenkt ut i mitt hode. Jeg har limt tynne remser av papp på en stødig papplate og klippet til i den størrelsen jeg ville ha.


Når "plankene" er limt på med et bittelite mellomrom har jeg malt over med en mørk brun maling og etterpå brushet over med blåmaling. Da bruker jeg en tannbørste til å male med og legger malingen på litt ujevnt.




Notatbok nummer to har fått en grønn maling og i mindre mengde slik at det ser ut som det er veldig slitt. Koøye er malt sort og hatt på InkaGold etterpå. Likeledes på nøkkelhullet. Naglene er laget med Crop-a-dile tangen og fått et lett strøk med InkaGold de også.






































Kanskje på tide å rydde sommeren vekk og finne frem litt julepapirer?

Skip o'hoy!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar