torsdag 21. desember 2017

Julegaver


Hei, jeg ville så gjerne vise dere en innpakket gave som beskriver godt den hobbyen vi driver med. Jeg har laget to esker med hundegodis til min venninnes to hunder. Denne esken fant jeg mønster på HER, og jeg må også berømme Kristina som kom opp med denne fantastiske ideen og prøvde det ut først.



Disse eskene blir laget med Envelope Punch Board.


Papirposen er pynta med små ting som symboliserer dama som skal få den. Hun er litt over middels glad i å ta bilder, derfor fotoapparat. Vi har hunder begge to og er på mange flotte turer sammen. Blomstene har jeg fått av Irene som er ei god venninne og som er på samme designteam som meg. Under god jul lappen er det en blå øyestikker som symboliserer en liten talefeil fra min side, uttalt en varm sommerdag i Farris; Nei se! Der flyr det en blå øyeskygge. 

Håper mottaker blir glad for gaven og med dette ønsker jeg dere
GOD JUL!

Hilsen Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar