mandag 30. juni 2014

Ferieplanlegger

Min datter skal ut å reise, først og fremst til steder hun kan surfe i turkist vann. Hun spurte meg så pent om hun kunne få en kul bok til å skrive planer og skriblerier i før turen starter. Mor var jo ikke sen å be så her er boka.




Jeg har laget permene selv av papp og kledd dem med et mønsterark. Ivrig som jeg var etter å bli ferdig lagde jeg hull med Bind-it-all på feil side (øverst i høyre hjørnet). Feilen rettet jeg opp ved å tré hyssing i hullene og binde på en charm.




















Jeg har brukt Cricut-maskinen mye til dette prosjektet. Kassetten "Life is a Beach" har flere fine strandmotiver som ble perfekte i boka.


Boka har 4 ekstra sider som jeg har pynta litt ekstra. 



















Noen ganger finner man bare det perfekte papiret.




















Det er faktisk første gangen jeg har skjært ut disse flipp-floppene. Også så fine som de ble.........




















Ikke sant?




















Chill out!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar