lørdag 17. oktober 2015

I love my dog

Jeg har en hund som heter Timian og han har mange søte hundevenner. Hundeeierne har også blitt mine gode venner og da er det koselig å gi bort noen små gaver til dem iblandt.
Jeg fant dette herlige papiret fra Autentique på Scrappehjertet i Stavern og måtte bare finne på noe morsomt å lage.
Det ble en veskekalender med post-it blokk og en gavepose med hundekjeks oppi.


Veskekalender:





Gavepose:


Gaveposene er små cellofaneposer fra Søstrene Grene og på toppen har jeg brukt en dies fra Sizzix som heter Thinlits Die set 8 pk Toppers, Borders & Corners



Når man har sittet og scrappet en stund er det veldig deilig og gå en tur med hunden. 
Ha en fin dag, folkens!





2 kommentarer:

  1. Så flotte små gaver. De tenker jeg ble godt mottatt. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjempekoselig å lage, kjempekoselig å gi bort :)

      Slett