lørdag 22. september 2018

Kalender bøker

Her om dagen fant jeg noen fine kalenderbøker fra Clas Olson og jeg har gjort dem mer personlige ved å pynte med papir og pynt.



Jeg har åpnet spiralen og tatt bort de slappe plastsidene som var på boken. I stedet lagde jeg permer i papp, kledd med papir fra Maja Design. Ny større spiral og vips; en personlig dagbok.


Hempene på siden er fra en diespakke fra Spellbinder:designer Tammy Tutterow. 


Bokstavene er kuttet ut i blå Bazzill og jeg har strøket sølv metall voks over. Så har jeg festet flere av de bittesmå skruebrads fra Tim Holtz.

Jeg har også brukt mye rub-ons og noen av de nye tekststripene fra Tim Holtz. 

Hilsen Lene 


1 kommentar:

  1. Å guri land kor flott denne boka var! Herlige farger!
    Har snust litt rundt i bloggen din, og her er masse snadder! Lagt meg til som følger, så her blir jeg å titte innom rett som det er! Takk for masse fin inspirasjon xx

    SvarSlett